den nya hattkepsgrejen jag köpt

hudvård i dess bästa form

5 kommentarer
  • famapa

    Så snygg! Och hattkepsgrejen också 😉 Ät den ny? Gammal? Nygammal?

  • famapa

    Jag menade så klart ÄR den ny! Glömmer ofta korrläsa vad jag skriver 🫤

  • famapa

    Tyckte att den såg ’Marimekko’ ut! Tack för tips, och för dina dagliga blogg upplägg! Inte en lätt utmaning att hålla sig till med två barn, man och katt och heltidsjobb. Hatten av som vi säger i the UK ♥️

kommentera

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *