en alldeles extra lördag i mitt liv

magsår för bussar som nästan inte matchade fast de skulle. men allt gick bra och överraskningsmomentet gick i lås. lucas min kusin har fyllt 35. han såg oss alla tog av kepsen och satte på den igen flera gånger om. vi drack öl i solen. pratade med kompisar från olika bitar av hans liv. bastade och badade. en två tre fyra fem dopp? vi åt middag utomhus och huttrade in i märgen. blev hämtade med båt i nästan släckt horisont. och sen faktiskt att cykla bakom sin kille hem från slussen en kväll (kanske det till och med räknas som natt). så fritt det är.

1 kommentar

kommentera

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *