en spegelblank tjärn
den väldigt tyvärr nedbrunna handlarn
fin bild på vandrarhemmet (som johans förfäder på något vis drev en gång i tiden tror jag?!)
slutligen: ett motiv jag fotat ca varje sommar sen jag var sjutton. det är vid den sträckan på långrundan där grusvägen kantas av smultron ni vet. precis innan man ska vika av för man inte får fortsätta in i militärövningsområdet. skyltar som säger livsfara. så man svänger vänster
Julia
Tjärnen! Wow, vilken bild!