resdag idag igen. men det kändes inte som det. kändes bara som att vi nattade barnen i bilen eftersom vi packade ihop och åkte efter middagen. det var hett idag. nästan lite disigt över landskapet och 27 grader när vi lämnade klockan åtta på kvällen. johan i mitten i bak som styrde in dem i sömnen och jag i fram som knappt behövde göra någonting med bilens lane assist på. genom ljus sommarkväll med lugn musik på mötte vi det vi sett komma ett tag nu (många frågor på temat på sistone). ”jag vill inte dö”
